Service online | Om oss | Tando Lån

Service online för ett enklare liv

När vi testar nya idéer är vi sällan säkra på om de kommer att fungera eller ej. Vanligtvis handlar det om att lära av misstagen. Ett undantag är när vi lanserade vår onlineservice, då vi visste att det skulle bli en succé. Och vi hade rätt.

Det fanns två skäl till att vi visste att det skulle fungera. Dels är det ju inte en helt unik idé – vi är inte direkt först ut med login-funktioner. Och dels hade våra kunder verkligen efterfrågat det.

Så, här är en liten summering av vad du kan göra med vår onlineservice:

  • Se ditt aktuella saldo. Kom ihåg att vi beräknar räntan dagligen, så det är viktigt att ditt saldo alltid är uppdaterat. Håll koll på exakt vad du betalat och är skyldig.
  • Göra extra återbetalningar. Många kunder använder det som finns över i slutet av månaden för att betala lite extra på sitt lån. Det kan du göra när du vill och du behöver inte kontakta oss innan (även om vi mer än gärna pratar med dig).
  • Uppdatera dina uppgifter. Om du flyttar, byter telefonnummer eller vill använda ett nytt betalkort, kan du snabbt fylla i de nya uppgifterna själv. Enklare kan det inte bli!
  • Ändra betaldatum. Om du byter jobb och behöver ändra ditt förvalda betaldatum, kan du nu göra det dygnet runt.

Vi kommer snart att lägga till många andra bra funktioner, men bara så du vet: Vi tänker inte bara på vad du ska kunna göra, utan också på hur.

Vi vill ha ett enkelt och användarvänligt gränssnitt. Allt i vår design är intuitivt och vi har tänkt mycket på hur du faktiskt använder ditt konto.

Exempelvis är vi trötta på att alla dessa galna lösenord som kräver att du minns åtta bokstäver, två siffror, ett specialtecken, din mammas flicknamn och vad ditt första husdjur hette innan det dog – vilket du ständigt blir smärtsamt påmind om. Nej tack. Vi använder istället magiska länkar för identifiering.

Förhoppningsvis är vår lösning enkel, funktionell och trevlig för dig som användare.

Allt går fort på Tando och vi jobbar ständigt på att bli bättre och smartare. Om du har feedback eller förslag på nya funktioner, hör av dig på hej@tandolan.se. På det sättet kan du hålla koll på hur vi sköter oss.

Vi kontrollerar din information. Det tar bara ett ögonblick!