Öppenhet framför allt | Om oss | Tando Lån

Öppenhet framför allt

Du kommer märka att vi ofta talar om att vara öppna och att kommunicera så tydligt vi bara kan. Detta tar oss tillbaka till den första tanken vi hade när vi startade vår verksamhet, och vi har det fortfarande med oss i allt vi gör.

Kunderna är hjärtat i vår verksamhet

Även om det kan låta uppenbart att kunden kommer först, ser verkligheten ofta annorlunda ut. Hur många företag har inte fått dig att känna dig som en i mängden? Känns det inte oftast som att allt de säger bara är för egen vinning? Så vill vi verkligen inte uppfattas.

Därför jobbar vi på Tando dagligen för att inte bli “ett av de där företagen”.

Varje dag lyssnar vi på inspelade samtal med kunder för att se om vi håller måttet. Att vi gör ett bra jobb när vi pratar med dig är viktigt för oss. Det vi säger måste vara i linje med våra kundlöften och presenterat på ett enkelt och vänligt sätt.

Inspelade samtal ger oss också ökad förståelse för dina utmaningar och är värdefulla verktyg för att vi ska kunna förbättra oss.

När vi inte lyssnar på samtal läser och utvärderar vi email. Vi ser över information om hur vår webbsida och app används för att kunna förbättra dem och göra det lättare för dig.

Varje gång vi uppdaterar hemsidan, skriver ett nytt textmeddelande eller håller en kurs för våra medarbetare, gör vi det med dig som kund i åtanke.

Varför berättar vi det här? Därför att vi verkligen vill ha din hjälp. Vi arbetar alltid på att fortsätta förbättra vår tjänst och vi vill väldigt gärna höra vad du tycker. Vad kan vi göra bättre? Vad vill du se mer av? Det kan handla om allt från vårt bemötande på telefon till innehållet i vår app.

Skicka gärna in dina förslag till hej@tandolan.se

Vi kontrollerar din information. Det tar bara ett ögonblick!