Kontakt Tando | Borgenslån Sverige | Tando Lån

Vad kan jag hjälpa dig med?

Välj nedan -

Nyheter om min ansökan

Tack för att du väljer att göra en ansökan hos oss! Vi granskar din ansökan så snart som möjligt och kommer att hålla dig uppdaterad via SMS och e-mail. Om vi skulle behöva ytterligare information så tar vi kontakt med dig. Vi hoppas att kunna meddela dig om att ditt lån godkänts väldigt snart!

Om du inte hittar den hjälp eller de svar du söker är du välkommen att kontakta oss på:

+46 10 888 69 24

Våra öppettider är 9-16 Måndag-Fredag. På helger och helgdagar har vi stängt.

Du kan även maila in till oss på:

hej@tandolan.se

Du kan läsa mer om liknande frågor som vi har besvarat nedan. De kan kanske hjälpa dig att hitta informationen du letar efter.

Kan jag få ett lån trots betalningsanmärkningar?
Vem gör de månatliga återbetalningarna?
Hur lång tid tar det att få mitt lån?
Nyheter om min ansökan

Jag hittar inte en borgensman

Okej, så först och främst de goda nyheterna! Om du behöver hitta en borgensman så innebär det att du har blivit godkänd för ett lån och att vi har reserverat pengarna åt dig. Det behöver finnas en borgensman på alla våra lån eftersom vi baserar våra lån på förtroende - inte ditt förflutna

Varje vecka arbetar vi med tusentals kunder som är i samma situation som dig - nämligen att de behöver hitta en lämplig borgensman. Därför har vi utvecklat verktyg som kan hjälpa dig att hitta rätt person, hur du kan ställa frågan till någon eller se om de uppfyller våra kriterier. Testa dem gärna och se om de kan hjälpa dig att hitta rätt borgensman.

Passar borgensmannen jag har i åtanke?
Vem kan vara min borgensman?
Hur frågar jag min borgensman?
Hur ansöker min borgensman?

Om du inte hittar den hjälp eller de svar du söker är du välkommen att kontakta oss på:

+46 10 888 69 24

Våra öppettider är 9-16 Måndag-Fredag. På helger och helgdagar har vi stängt.

Du kan även maila in till oss på:

hej@tandolan.se

Du kan läsa mer om liknande frågor som vi har besvarat nedan. De kan kanske hjälpa dig att hitta informationen du letar efter.

Vad är en borgensman?
Får jag ta ett lån utan borgensman?
Vad kommer ni att fråga min borgensman?

Varför fick min borgensman avslag?

Det är ett stort åtagande att vara borgensman, så vi är väldigt noga med att se till att vi bara godkänner borgensmän som vi anser befinner sig i en lämplig ekonomisk situation, där det finns möjlighet för dem att leva upp till ansvaret som krävs.

Vi har några grundläggande krav; som att ha en bra inkomst och att man har betalat sina egna räkningar i tid. Dessutom har borgensmän som äger sitt hem en större chans att bli godkända.

Vi har också några lite mer komplicerade regler som finns till för att skydda dig, din borgensman och oss från att hamna i ett avtal som inte passar samtliga parter. Vi lovar att vi kommer att göra allt vi kan för att acceptera din borgensman - så om vi avvisar dem är det av en god anledning. Om du vill veta mer om hur du hittar en lämplig borgensman kan du läsa vår guide här.

Du kan läsa mer om liknande frågor som vi har besvarat nedan. De kan kanske hjälpa dig att hitta informationen du letar efter.

Varför fick min borgensman avslag?
Får jag ta ett lån utan borgensman?
Måste min borgensman äga ett hem?

Kan jag låna mer?

Om vi ännu inte har betalat ut ditt lån kan du ansöka om att låna upp till 70 000 kr. Det du behöver göra är att visa oss att du har möjlighet att hantera de månatliga återbetalningarna - så att du inte hamnar i en situation där du inte har utrymme i din budget för att kunna göra dina återbetalningar.

Kom ihåg att din borgensman också måste klara av att göra de månatliga utbetalningarna om du inte skulle kunna göra dem.

Om vi redan har betalat ut lånet till dig behöver du betala tillbaka hela lånebeloppet innan vi kan hjälpa dig att ansöka om ett lån på ett större belopp.

För att kontrollera ditt saldo kan du logga in och se din betalningsöversikt.


Vill du logga in på ditt konto nu?

Du kan välja mellan att logga in på hemsidan eller i appen?

Du kan läsa mer om liknande frågor som vi har besvarat nedan. De kan kanske hjälpa dig att hitta informationen du letar efter.

Hur mycket får jag låna?
Hur gör jag en återbetalning eller återbetalar hela lånet?
Kan jag göra extra återbetalningar?

Jag upplever problem med hemsidan eller appen

Det var inte bra - och vi vill åtgärda det så fort som möjligt. Beskriv gärna felet så utförligt som möjligt så ska vi ordna det så fort vi bara kan. Vi meddelar dig när det är ordnat.

Kontakta oss på:

+46 10 888 69 24

Våra öppettider är 9-16 Måndag-Fredag. På helger och helgdagar har vi stängt.

Du kan även maila in till oss på:

hej@tandolan.se

Du kan läsa mer om liknande frågor som vi har besvarat nedan. De kan kanske hjälpa dig att hitta informationen du letar efter.

Hur loggar jag in på mitt konto online?
Varför har ni dragit 1 kr från mitt bankkonto?
Hur laddar jag ner Tandos app?

Jag vill avsluta min ansökan

Inga problem - vi hoppas att du hittat en annan lösning som passar dig.

När du bli godkänd för ett lån hos oss reserverar vi pengarna åt dig i 2 veckor.

Om du inte behöver pengarna längre så vänligen låt oss veta så att vi använda de åt en annan kund. Klicka nedan för att avsluta din ansökan.

Avsluta min ansökan

Du kan läsa mer om liknande frågor som vi har besvarat nedan. De kan kanske hjälpa dig att hitta informationen du letar efter.

Hur vet jag om jag blir godkänd?
Är lånen trygga och säkra?
Varför är er ränta så hög?

Övrigt

Om du inte hittar den hjälp eller de svar du söker är du välkommen att kontakta oss på:

+46 10 888 69 24

Våra öppettider är 9-16 Måndag-Fredag. På helger och helgdagar har vi stängt.

Du kan även maila in till oss på:

hej@tandolan.se

Du kan läsa mer om liknande frågor som vi har besvarat nedan. De kan kanske hjälpa dig att hitta informationen du letar efter.

Vad är en borgensman?
Hur lång tid tar det att få mitt lån?
Får jag ta ett lån utan borgensman?

Behöver jag ha BankID för att vara borgensman?

Ja, du behöver ha ett BankID. Vi tar vår säkerhetskontroll på stort allvar, så du måste använda ditt BankID när du gör din ansökan hos oss. Om du inte har ett BankID kommer du inte att kunna stå som borgensman för ett lån hos oss.

Om du har frågor gällande att vara borgensman eller behöver vår hjälp, kontakta oss gärna. Inget är viktigare för oss än att säkerställa att våra kunder förstår vår produkt till fullo.

Kontakta oss på:

+46 10 888 69 24

Våra öppettider är 9-16 Måndag-Fredag. På helger och helgdagar har vi stängt.

Du kan även maila in till oss på:

hej@tandolan.se

Du kan läsa mer om liknande frågor som vi har besvarat nedan. De kan kanske hjälpa dig att hitta informationen du letar efter.

Vad kommer ni att fråga min borgensman?
Måste min borgensman äga ett hem?
Varför måste ni ta min borgensmans bankuppgifter?

Vilket ansvar innebär att vara borgensman?

Det är en riktigt bra fråga och något som vi tar på stort allvar.

Vi har skrivit mycket om detta ämnet på hemsidan, så att du ska kunna läsa om förstå ditt ansvar som borgensman. Du kan läsa om det här.

Kortfattat innebär ditt ansvar att du betalar de månatliga återbetalningarna på lånet om låntagaren inte själv betalar i tid eller inte betalar hela beloppet.

Om du vill ha mer information kan du även läsa vår guide som innehåller annan viktig information om att vara borgensman.

Om du har frågor gällande att vara borgensman eller behöver vår hjälp, kontakta oss gärna. Inget är viktigare för oss än att säkerställa att våra kunder förstår vår produkt till fullo.

Kontakta oss på:

+46 10 888 69 24

Våra öppettider är 9-16 Måndag-Fredag. På helger och helgdagar har vi stängt.

Du kan även maila in till oss på:

hej@tandolan.se

Du kan läsa mer om liknande frågor som vi har besvarat nedan. De kan kanske hjälpa dig att hitta informationen du letar efter.

Vilket ansvar har borgensmannen?
Borde jag bli borgensman?
Varför betalas lånet ut till min borgensmans bankkonto?

Hur ansöker jag om att bli borgensman?

Det är enkelt att ansöka som borgensman.

Så snart låntagaren har slutfört sin ansökan får de en unik länk. Du behöver bara klicka på länken och sedan kan du börja din del av ansökan.

För en mer detaljerad förklaring, läs vår guide som förklarar hela ansökningsprocessen för borgensmän.

Om du har frågor gällande att vara borgensman eller behöver vår hjälp, kontakta oss gärna. Inget är viktigare för oss än att säkerställa att våra kunder förstår vår produkt till fullo.

Kontakta oss på:

+46 10 888 69 24

Våra öppettider är 9-16 Måndag-Fredag. På helger och helgdagar har vi stängt.

Du kan även maila in till oss på:

hej@tandolan.se

Du kan läsa mer om liknande frågor som vi har besvarat nedan. De kan kanske hjälpa dig att hitta informationen du letar efter.

Hur ser processen ut för borgensmannen?
Varför måste ni ta min borgensmans bankuppgifter?
Hur skriver min borgensman under sina avtal?

När får jag reda på om jag blivit godkänd?

När du har ansökt som borgensman så vill vi ge dig svar omgående om du inte kan stå som borgensman.

När du har slutfört din online-ansökan granskar vi de sista detaljerna för att se till att det ansvar som medföljer att vara en borgensman passar din situation.

Om allt ser bra ut kan vi få lånet utbetalt inom 24 timmar. Naturligtvis kommer vi alltid hålla dig uppdaterad under hela ansökningsprocessen.

Om du har frågor gällande att vara borgensman eller behöver vår hjälp, kontakta oss gärna. Inget är viktigare för oss än att säkerställa att våra kunder förstår vår produkt till fullo.

Kontakta oss på:

+46 10 888 69 24

Våra öppettider är 9-16 Måndag-Fredag. På helger och helgdagar har vi stängt.

Du kan även maila in till oss på:

hej@tandolan.se

Du kan läsa mer om liknande frågor som vi har besvarat nedan. De kan kanske hjälpa dig att hitta informationen du letar efter.

Hur ser processen ut för borgensmannen?
Tar ni en kreditupplysning på borgensmannen?
Kan min partner/familjemedlem vara min borgensman?

Hur kan jag sluta att vara borgensman?

Innan vi har betalat ut lånet så kan du när som helst avsluta din ansökan - klicka bara här.

Om vi redan har betalat ut lånet, är det enda sättet att avsluta åtagandet som borgensman, genom att hela beloppet återbetalas tillsammans med de räntekostnader som har samlats under den tid lånet var aktivt.

För att se hur mycket som återstår att betala och för att betala av lånet kan du logga in på ditt konto.
Läs vår guide här för att läsa mer om ditt ansvar som borgensman.

Om du har frågor gällande att vara borgensman eller behöver vår hjälp, kontakta oss gärna. Inget är viktigare för oss än att säkerställa att våra kunder förstår vår produkt till fullo.

Kontakta oss på:

+46 10 888 69 24

Våra öppettider är 9-16 Måndag-Fredag. På helger och helgdagar har vi stängt.

Du kan även maila in till oss på:

hej@tandolan.se

Du kan läsa mer om liknande frågor som vi har besvarat nedan. De kan kanske hjälpa dig att hitta informationen du letar efter.

Borde jag bli borgensman?
Hur avbryter jag min roll som borgensman?
Kan jag byta borgensman?

Jag upplever problem med hemsidan eller appen

Det var inte bra - och vi vill åtgärda det så fort som möjligt. Beskriv gärna felet så utförligt som möjligt så ska vi ordna det så fort vi bara kan. Vi meddelar dig när det är ordnat.

Kontakta oss på:

+46 10 888 69 24

Våra öppettider är 9-16 Måndag-Fredag. På helger och helgdagar har vi stängt.

Du kan även maila in till oss på:

hej@tandolan.se

Du kan läsa mer om liknande frågor som vi har besvarat nedan. De kan kanske hjälpa dig att hitta informationen du letar efter.

Jag kan inte logga in på mitt konto
Hur loggar jag in på mitt konto online?
Hur laddar jag ner Tandos app?

Övrigt

Om du har frågor gällande att vara borgensman eller behöver vår hjälp, kontakta oss gärna. Inget är viktigare för oss än att säkerställa att våra kunder förstår vår produkt till fullo.

Kontakta oss på:

+46 10 888 69 24

Våra öppettider är 9-16 Måndag-Fredag. På helger och helgdagar har vi stängt.

Du kan även maila in till oss på:

hej@tandolan.se

Du kan läsa mer om liknande frågor som vi har besvarat nedan. De kan kanske hjälpa dig att hitta informationen du letar efter.

Nyheter om min ansökan
Jag kan inte logga in på mitt konto
Är lånen trygga och säkra?

Ändra mitt betalningsdatum

Så länge dina betalningar är i fas och du inte är för nära ditt nästa betalningsdatum, kan du gå in och ändra ditt betalningsdatum i appen eller på ditt onlinekonto


Vill du logga in på ditt konto nu?

Du kan välja mellan att logga in på hemsidan eller i appen?

Du kan läsa mer om liknande frågor som vi har besvarat nedan. De kan kanske hjälpa dig att hitta informationen du letar efter.

Hur ändrar jag mitt betaldatum?
Hur loggar jag in på mitt konto online?
Hur laddar jag ner Tandos app?

Hur mycket har jag kvar att betala?

Du kan använda vår app eller logga in online för att se din betalningsöversikt, ditt nuvarande saldo, göra betalningar eller för att betala av ditt lån.


Vill du logga in på ditt konto nu?

Du kan välja mellan att logga in på hemsidan eller i appen?

Du kan läsa mer om liknande frågor som vi har besvarat nedan. De kan kanske hjälpa dig att hitta informationen du letar efter.

Hur gör jag en återbetalning eller återbetalar hela lånet?
Hur ändrar jag mitt betaldatum?
Kan jag göra extra återbetalningar?
Hur loggar jag in på mitt konto online?

Gör extra återbetalningar

Ladda ner vår mobilapp eller logga in online för att göra extra återbetalningar på ditt lån. Kom ihåg att ju tidigare du betalar tillbaka ditt lån desto mindre kommer du att betala i ränta, så det är alltid en bra idé att göra extra återbetalningar.


Vill du logga in på ditt konto nu?

Du kan välja mellan att logga in på hemsidan eller i appen?

Du kan läsa mer om liknande frågor som vi har besvarat nedan. De kan kanske hjälpa dig att hitta informationen du letar efter.

Hur gör jag en återbetalning eller återbetalar hela lånet?
Hur ändrar jag mitt betaldatum?
Kan jag göra extra återbetalningar?
Hur loggar jag in på mitt konto online?

Betala tillbaka hela lånet

Ladda ner vår mobilapp eller logga in online för att betala av ditt lån. Kom ihåg att ju snabbare du betalar tillbaka ditt lån desto mindre kommer beloppet att betala tillbaka att bli då vi beräknar räntan dagligen.


Vill du logga in på ditt konto nu?

Du kan välja mellan att logga in på hemsidan eller i appen?

Om du inte hittar den hjälp eller de svar du söker är du välkommen att kontakta oss på:

+46 10 888 69 24

Våra öppettider är 9-16 Måndag-Fredag. På helger och helgdagar har vi stängt.

Du kan även maila in till oss på:

hej@tandolan.se

Du kan läsa mer om liknande frågor som vi har besvarat nedan. De kan kanske hjälpa dig att hitta informationen du letar efter.

Hur gör jag en återbetalning eller återbetalar hela lånet?
Hur ändrar jag mitt betaldatum?
Kan jag göra extra återbetalningar?
Hur loggar jag in på mitt konto online?

Uppdatera mina personuppgifter

Du kan hålla reda på all din personliga information från vår app eller ditt konto via vår hemsida. Det är superlätt.


Vill du logga in på ditt konto nu?

Du kan välja mellan att logga in på hemsidan eller i appen?

Om du inte hittar den hjälp eller de svar du söker är du välkommen att kontakta oss på:

+46 10 888 69 24

Våra öppettider är 9-16 Måndag-Fredag. På helger och helgdagar har vi stängt.

Du kan även maila in till oss på:

hej@tandolan.se

Du kan läsa mer om liknande frågor som vi har besvarat nedan. De kan kanske hjälpa dig att hitta informationen du letar efter.

Jag kan inte logga in på mitt konto
Hur loggar jag in på mitt konto online?
Hur laddar jag ner Tandos app?

Uppdatera mina betalningsuppgifter

Du kan hålla koll på din betalningsinformation i appen eller på ditt onlinekonto. Det är superlätt!


Vill du logga in på ditt konto nu?

Du kan välja mellan att logga in på hemsidan eller i appen?

Du kan läsa mer om liknande frågor som vi har besvarat nedan. De kan kanske hjälpa dig att hitta informationen du letar efter.

Jag kan inte logga in på mitt konto
Hur loggar jag in på mitt konto online?
Hur laddar jag ner Tandos app?

Jag kan inte betala denna månaden

Det är väldigt viktigt att ditt lån är i fas och att alla dina månatliga betalningar görs i tid. Om du av någon anledning inte har möjlighet att göra en av dina planerade återbetalningar måste din borgensman göra betalningen åt dig, för att återbetalningarna på lånet ska fortsätta att vara i fas.


Vill du logga in på ditt konto nu?

Du kan välja mellan att logga in på hemsidan eller i appen?

Om du vill tala med oss om din betalning så får du gärna kontakta oss.

Kontakta oss på:

+46 10 888 69 24

Våra öppettider är 9-16 Måndag-Fredag. På helger och helgdagar har vi stängt.

Du kan även maila in till oss på:

hej@tandolan.se

Låna mer pengar

Vad roligt att du är nöjd med lånet du har hos oss och att du vill låna från oss igen - vi är glada att ha dig som kund!

För att låna från oss igen behöver du först betala tillbaka hela det utlånade beloppet.

När du har gjort det kan du ansöka om ett nytt lån hos oss på ett belopp som passar dig. Klicka här för att starta en ny ansöka.

Du kan läsa mer om liknande frågor som vi har besvarat nedan. De kan kanske hjälpa dig att hitta informationen du letar efter.

Kan jag göra extra återbetalningar?
Hur loggar jag in på mitt konto online?
Hur laddar jag ner Tandos app?

Vi lovar att vi alltid kommer göra vårt yttersta för att ge dig bästa möjliga kundupplevelse hos Tando. Om du behöver vår hjälp, kontakta oss så ska vi gladeligen hjälpa dig.

Kontakta oss på:

+46 10 888 69 24

Våra öppettider är 9-16 Måndag-Fredag. På helger och helgdagar har vi stängt.

Du kan även maila in till oss på:

hej@tandolan.se

Du kan läsa mer om liknande frågor som vi har besvarat nedan. De kan kanske hjälpa dig att hitta informationen du letar efter.

Jag kan inte logga in på mitt konto
Hur lång tid tar det att få svar från er?

Jag kommer inte kunna betala denna månaden

Det är väldigt viktigt att ditt lån är i fas och att alla dina månatliga betalningar görs i tid. Om du av någon anledning inte har möjlighet att göra en av dina planerade återbetalningar måste din borgensman göra betalningen åt dig, för att återbetalningarna på lånet ska fortsätta att vara i fas.

Om du vill tala med oss om din betalning så får du gärna kontakta oss.

Kontakta oss på:

+46 10 888 69 24

Våra öppettider är 9-16 Måndag-Fredag. På helger och helgdagar har vi stängt.

Du kan även maila in till oss på:

hej@tandolan.se

Du kan läsa mer om liknande frågor som vi har besvarat nedan. De kan kanske hjälpa dig att hitta informationen du letar efter.

Vad händer om en betalning inte går igenom?
På vilka sätt kan jag betala?
Kan jag betala ett mindre månadsbelopp?
Kan jag göra betalningsuppehåll?

Återbetalningarna är för höga

Innan vi godkänner ett lån kommer vi att fylla i en budgetplan med dig för att se till att du har råd med återbetalningarna på lånet.

Om din situation förändras och du inte längre har råd med dina betalningar, måste din borgensman göra återbetalningarna tills du har råd att hantera dem igen.

Det är verkligen viktigt att ditt lån förblir på rätt spår vilket är en av de främsta anledningarna till att du har en borgensman.

Om du vill tala med oss om din betalning så får du gärna kontakta oss.

Kontakta oss på:

+46 10 888 69 24

Våra öppettider är 9-16 Måndag-Fredag. På helger och helgdagar har vi stängt.

Du kan även maila in till oss på:

hej@tandolan.se

Du kan läsa mer om liknande frågor som vi har besvarat nedan. De kan kanske hjälpa dig att hitta informationen du letar efter.

Kan jag betala ett mindre månadsbelopp?
Varför är er ränta så hög?
Vad händer om en betalning inte går igenom?
Vem gör de månatliga återbetalningarna?

Jag behöver ändra mitt betalningsdatum

Så länge dina betalningar är i fas och du inte är för nära ditt nästa betalningsdatum, kan du gå in och ändra ditt betalningsdatum i appen eller på ditt onlinekonto


Vill du logga in på ditt konto nu?

Du kan välja mellan att logga in på hemsidan eller i appen?

Om du vill tala med oss om din betalning så får du gärna kontakta oss.

Kontakta oss på:

+46 10 888 69 24

Våra öppettider är 9-16 Måndag-Fredag. På helger och helgdagar har vi stängt.

Du kan även maila in till oss på:

hej@tandolan.se

Jag behöver uppdatera min betalningsinformation

Du kan hålla koll på din betalningsinformation i appen eller på ditt onlinekonto. Det är superlätt!


Vill du logga in på ditt konto nu?

Du kan välja mellan att logga in på hemsidan eller i appen?

Om du vill tala med oss om din betalning så får du gärna kontakta oss.

Kontakta oss på:

+46 10 888 69 24

Våra öppettider är 9-16 Måndag-Fredag. På helger och helgdagar har vi stängt.

Du kan även maila in till oss på:

hej@tandolan.se

Kan jag göra betalningsuppehåll?

När du lånar pengar från oss lovar vi att vi gör allt vi kan för att se till att du håller dig i fas och uppfyller de ursprungliga villkoren för ditt lån. Detta för att du inte ska hamna efter med betalningarna och för att det hjälper dig att förbättra din kreditvärdighet! En av anledningarna till att du har en borgensman är för att personen ska kunna stötta dig med detta, om du av någon anledning inte kan betala. Därför erbjuder vi inte någon möjlighet till att pausa betalningar.

Om du vill tala med oss om din betalning så får du gärna kontakta oss.

Kontakta oss på:

+46 10 888 69 24

Våra öppettider är 9-16 Måndag-Fredag. På helger och helgdagar har vi stängt.

Du kan även maila in till oss på:

hej@tandolan.se

Jag vill avsluta min ansökan

Inga problem - vi hoppas att du hittat en annan lösning som passar dig.

När du bli godkänd för ett lån hos oss reserverar vi pengarna åt dig i 2 veckor.

Om du inte behöver pengarna längre så vänligen låt oss veta så att vi använda de åt en annan kund. Klicka nedan för att avsluta din ansökan.

Avsluta min ansökan

Du kan läsa mer om liknande frågor som vi har besvarat nedan. De kan kanske hjälpa dig att hitta informationen du letar efter.

Hur vet jag om jag blir godkänd?
Hur mycket får jag låna?
Kan jag få ett lån trots betalningsanmärkningar?

Betala tillbaka hela lånet

Ladda ner vår mobilapp eller logga in online för att betala av ditt lån. Kom ihåg att ju snabbare du betalar tillbaka ditt lån desto mindre kommer beloppet att betala tillbaka att bli då vi beräknar räntan dagligen.


Vill du logga in på ditt konto nu?

Du kan välja mellan att logga in på hemsidan eller i appen?

Om du inte hittar den hjälp eller de svar du söker är du välkommen att kontakta oss på:

+46 10 888 69 24

Våra öppettider är 9-16 Måndag-Fredag. På helger och helgdagar har vi stängt.

Du kan även maila in till oss på:

hej@tandolan.se

Du kan läsa mer om liknande frågor som vi har besvarat nedan. De kan kanske hjälpa dig att hitta informationen du letar efter.

Kan jag göra extra återbetalningar?
Kan jag tidigarelägga betalningen?
Hur loggar jag in på mitt konto online?
Hur laddar jag ner Tandos app?

Sluta kontakta mig

Om du anser att vi kontaktar dig trots att vi inte borde, meddela oss så kommer vi ta hand om det.

Kontakta oss på:

+46 10 888 69 24

Våra öppettider är 9-16 Måndag-Fredag. På helger och helgdagar har vi stängt.

Du kan även maila in till oss på:

hej@tandolan.se

Om du inte hittar informationen du letar efter här - skicka ett meddelande med vad du funderar över så återkommer vi snabbt som blixten! Skicka e-post till -

hej@tandolan.se

Du kan läsa mer om liknande frågor som vi har besvarat nedan. De kan kanske hjälpa dig att hitta informationen du letar efter.

Hur lång tid tar det att få svar från er?

Hur kan jag lämna synpunkter?

Vi vill alltid höra vad våra kunder tycker och tänker om oss - positiva som negativa synpunkter! För att vi ska kunna bli bättre vill vi gärna att du kontaktar oss om du upplever att något är fel. Då kan vi undersöka vad som har gått snett och återkommer så snart som möjligt till dig. Du kan läsa mer om att lämna synpunkter här.

Låt oss veta vad som är fel så ska vi dyka in i det och se till att få det löst åt dig! Skicka e-post till -

hej@tandolan.se

Ni har dragit pengar från mig

Kontakta oss så kommer vi kolla närmare på det så fort som möjligt och ordna det åt dig.

Kontakta oss på:

+46 10 888 69 24

Våra öppettider är 9-16 Måndag-Fredag. På helger och helgdagar har vi stängt.

Du kan även maila in till oss på:

hej@tandolan.se

Du kan läsa mer om liknande frågor som vi har besvarat nedan. De kan kanske hjälpa dig att hitta informationen du letar efter.

Varför har ni dragit 1 kr från mitt bankkonto?
Varför har ni dragit pengar från mitt konto?

Media

Alla medieförfrågningar skickas till press@tandolan.se

Samarbetspartners och marknadsföring

Alla samarbetsförfrågningar skickas till samarbete@tandolan.se

Vi kontrollerar din information. Det tar bara ett ögonblick!