Betalningsalternativ | Borgenslån FAQ | Tando Lån

På vilka sätt kan jag betala?

Du kan göra en betalning till oss på flera olika sätt.

1) Din vanliga månadsbetalning dras automatiskt från ditt förvalda kort. Du får en notifiering om detta före överenskommet betaldatum så att du kan hålla koll på ditt lån.

2) Om ditt konto ligger efter i planerade återbetalningar kan du uppdatera det genom att betala online. Denna funktion gör det enkelt att betala när du kan. Du klickar dig vidare till onlinebetalningen via en länk som vi skickar till dig på email eller sms.

3) Du kan göra en betalning när som helst genom att ringa oss på +46 10 888 69 24.

Kan du inte hitta svaret du letar efter?

Vi finns alltid här för att hjälpa dig, så klicka här för att kontakta oss.

Vänligen vänta medans vi kontrollerar dina detaljer. Vänligen uppdatera inte sidan och gå inte tillbaka. Om sidan inte uppdateras automatiskt, kontakta oss på +46 10 888 69 24 eller email hej@tandolan.se.