Jag får inte åtkomst till mitt konto | Borgenslån FAQ | Tando Lån

Jag kan inte logga in på mitt konto

Om du har några problem med att logga in på ditt konto så välj din nuvarande status.


När du har gjort en ansökan hos oss kommer vi att kontakta dig när vi har granskat din ansökan! När ditt lån har betalats ut är det möjligt för dig att komma åt ditt konto med din e-postadress eller telefonnummer följt av ditt personnummer.

Om du är osäker på din ansökningsstatus, klicka här för att få hjälp.


För att få åtkomst till ditt konto, se till att du använder rätt e-postadress eller telefonnummer du har angett. Du måste sedan ange ditt personnummer.

Om du fortfarande har problem med att komma åt ditt konto, vänligen kontakta oss.

Kan du inte hitta svaret du letar efter?

Vi finns alltid här för att hjälpa dig, så klicka här för att kontakta oss.

Vi kontrollerar din information. Det tar bara ett ögonblick!