Hur skickar jag in mitt kontoutdrag | Borgenslån FAQ | Tando Lån

Hur skickar jag ett kontoutdrag till er?

Som en del av våra kontroller ber vi ibland om att kontoutdrag ska skickas in. Det är viktigt att ditt fulla namn och din adress syns tydligt på minst en av sidorna och att kontoutdraget sträcker sig från dagens datum och 60 dagar tillbaka.

Här är en guide till hur du gör detta på ett enkelt sätt:

1) Logga in på din internetbank. Om du inte har en internetbank, läs längst ner på denna sida.

2) När du är inloggad, hitta och tryck på ditt personkonto / lönekonto. (Det måste vara kontot dit du får din inkomst varje månad och där den mest aktiviteten äger rum)

3) Perioden bör fastställas i mitten av skärmen så att den sträcker sig från dagens datum och 60 dagar bakåt.

4) Tryck på den lilla skrivarikonen på skärmen som ofta finns i det högra hörnet. Det låter dig spara dina kontoutdrag som en PDF-fil. Tryck bara på "ändra"-knappen.

5) Spara PDF-filen på skrivbordet (så är det lätt att hitta dokumentet igen).

6) När PDF-filen har sparats kan den bifogas i ett e-postmeddelande och vidarebefordras till hej@tandolan.se. Kom ihåg att skriva en referens i mailet så att vi kan se att det är du som har skickat det till oss.

7) Om du inte kan spara filen som en PDF kan du bara ta bilder av kontoutdragen och skicka dem istället.

Om du inte har en internetbank är det möjligt att kontakta din bank så att de kan skicka kontoutdrag direkt till dig. Då kan du sedan skicka dem vidare till oss.

Kan du inte hitta svaret du letar efter?

Vi finns alltid här för att hjälpa dig, så klicka här för att kontakta oss.

Vi kontrollerar din information. Det tar bara ett ögonblick!